graficke práce logo

Pokud již máte běžící kapmaně na Skliku -- takto je propojíte s Google Analytics a tak uvidíte i reálně hledané fráze:

1) přihlašte se do svého Sklik účtu na této adrese: www.sklik.cz

2) otevřte/vyberte kampaň ze seznamu kampaní

3) vyberte sestavu ze seznamu sestav

4) odskrolujete dolů do seznamu inzerátů

5) vyberte inzerát a klikněte na editovat

6) vyberte cílovou URL adresu a zkopírujete ji

      -> klik do pole

      -> CTRL + A

      -> CTRL + C

7) otevřete si stránku google url builder

8) na stránce URL builder vyplníte pole:

     Adresa URL webových stránek -> sem vložíte zkopírovanou URL adresu

           -> klik do pole

           -> CTRL + V
     Kampaň Zdroj -> sem vložíte slovo: sklik
     Médium kampaně -> sem vložíte slovo: PPC
     Název kampaně -> sem vložíte název vaší kampaně. Zvolte nějaký výstižný a krátký, například když je inzerát o prodeji lednic s mrazákem, tak by název mohl být: lednice-s-mrazakem

9) na stránce URL builder kliknete na tlačítko: VYTVOŘIT ADRESU URL

10) na stránce URL builder zkopírujete URL adresu vypsanou pod KROKEM 3

      -> klik do pole

      -> CTRL + A

      -> CTRL + C

11) vrátíte se na stránku Skliku a kliknete opět do pole CÍLOVÉ URL

12) smažete starou url a vložíte tam novou url:
           -> klik do pole
           -> CTRL + A
           -> CTRL + V

13) uložte změny klikem na tlačítko v Skliku: ULOŽIT ZMĚNY

Hurá hotovo

 

Tento postup je potřebné zopakovat pro každý inzerát, který je nebo bude v Skliku spuštěn.

 

POZOR !!!

Cílové URL adresy, které vkládáte do Skliku, by měli mířit na správné stránky na vašem webu.

Zkontrolujte funkčnost měřící cílové URL. Stačí kliknout v seznamu inzerátů Skliku na url již upraveného inzerátu.

Zobrazila se Vám pak správná stránka na vašem webu?